Gratis ontwerpvoorstel
Gratis verzending


Alles over onze 100% Tevredenheidsgarantie


Bij De Merchandise Fabriek proberen wij er altijd voor te zorgen dat jij 100% tevreden zult zijn met jouw bestelling. Dit garanderen wij met onze 100% Tevredenheidsgarantie:

Ben je onverhoopt niet tevreden met je bestelling, dan produceren wij ‘m kosteloos opnieuw of betalen we jou het volledige aankoopbedrag terug, zodra wij je bestelling retour hebben ontvangen. Hieronder lees je hoe dit werkt en welke voorwaarden wij daarbij hanteren.




Wat als ik niet tevreden ben met mijn bestelling?

Ben je onverhoopt toch niet blij met jouw bestelling, dan kun je ons dit laten weten per mail, of via dit formulier. Je laat ons duidelijk weten waarom je niet tevreden bent met je bestelling en we vragen je om meerdere duidelijke foto’s mee te sturen waarop het probleem zichtbaar is.

Op basis van je klacht en de foto’s bieden we je dan drie mogelijke oplossingen:



Retourneren van je bestelling en een gratis nieuwe levering met de snelst mogelijke levertijd

Retourneren van je bestelling en een volledige terugbetaling van je aankoopbedrag

Je besluit om de bestelling te houden en ontvangt van ons een korting / credit van 15%



Hoe werkt retourneren?

Wanneer je ervoor kiest om je bestelling te retourneren, ontvang je van ons per e-mail een verzendlabel. Je hoeft hiervoor zelf dus geen extra kosten te maken.

Bij kleine bestellingen vragen wij je om de doos zelf af te geven bij het dichtstbijzijnde PostNL verzendpunt. Bestellingen op pallets of grote aantallen dozen, zullen wij bij je op laten halen op een door jou gekozen werkdag tussen 08:30 uur en 17:30 uur.




Waar geldt de garantie wel op?

De 100% tevredenheidsgarantie geldt op alles waar wij zelf invloed op hebben. Voor het produceren van je bestelling werken wij met de bronbestanden zoals deze door jou zijn aangeleverd.

Lever je ons een korrelig bestand aan van lage kwaliteit? Dan kunnen wij dit natuurlijk ook niet mooi bedrukken. Hecht je veel waarde aan het gebruik van de juiste kleurtinten? Dan gaan wij ervan uit dat jij ons zelf voorziet van de gewenste Pantone (PMS) kleurnummers, zodat we hieraan kunnen refereren.

Kwalitatief mag je van ons verwachten dat wij altijd zullen gaan voor het maximaal haalbare, dat jouw bestelde artikelen dankzij een degelijke verpakking onbeschadigd zullen aankomen en dat wij ze altijd zo snel als mogelijk zullen verzenden.

Voor de bezorging vertrouwen wij op de diensten van gerenommeerde logistieke partners, zoals DPD, DHL en PostNL. Omdat we dit dus niet zelf doen, proberen wij je bestelling waar mogelijk altijd iets eerder te verzenden dan afgesproken, zodat jij je bestelling op tijd in huis hebt. Zelf kun jij ons natuurlijk ook helpen, door ruim op tijd te bestellen.

Waar geldt de garantie niet op?

Op alles waarop wij zelf redelijkerwijs invloed kunnen uitoefenen, geldt deze garantie. Op zaken waarop wij geen invloed hebben, kunnen we je helaas dus ook geen garantie geven.

Lever je ons zelf een bestand aan met een spel- of opmaak fout of geef je ons een onjuist adres door voor de levering, dan geldt deze garantie niet. Dit vinden wij een stukje eigen verantwoordelijkheid van jou als klant. Natuurlijk zullen wij in zulke situaties wél altijd proberen om jou alsnog zo goed mogelijk te helpen.

Tot slot kunnen wij geen garantie geven bij vertraagde leveringen als gevolg van uitzonderlijke omstandigheden, bijvoorbeeld bij extreme sneeuwval, gladheid, natuurrampen of terreur.

Als het halve land plat ligt vanwege een meter sneeuw of het KNMI een waarschuwing afgeeft om niet de weg op te gaan, hopen we dat je begrijpt dat het ook voor onze producenten en vervoerders moeilijk zal zijn om op normale wijze te kunnen blijven werken. In dit soort situaties vragen wij om je begrip en geldt deze garantie dus niet.